W biegu

czwartek, kwietnia 26, 2012

Ciągle za mało czasu.
Czekają nas kiepskie dni: ja z pracy, M. do pracy. Będziemy się mijać.
Ale jestem szczęśliwa :) Wreszcie coś robię, czuję się potrzebna. I mniej myślę...
W ostatecznym rozrachunku wyjdzie mi to wszystko na dobre - mimo, że już pojawia się zmęczenie. Taki maluszek potrafi nieźle wykończyć :) ale mam ogromnie dużo energii. Chce mi się żyć!

W mojej głowie kłębi się milion myśli i wrażeń do opisania, ale o tym już w okolicach weekendu :)
Słonecznych i pogodnych dni :)

Te posty mogą Ci się spodobać:

2 komentarzy

  1. Ciesze się że jesteś szczęśliwa ;******** tobie również samych pogodnych i słonecznych dni kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama zawsze powtarza,że nic nie dzieje się bez przyczyny....
    jej słowa wkurwiają mnie niesamowicie:)
    ale muszę jej przyznać rację..
    cieszę się,że rzuciłaś się w wir pracy:*
    ja od przyszłego tygodnia też szukam czegoś.

    OdpowiedzUsuń