Piękne, mocne, czerwone - dwie wymarzone

wtorek, czerwca 26, 2012

Od dziś już naprawdę nie mogę mieć wątpliwości. Oto co ujrzałam rano: 


Dwie piękne grube krechy!!! Mocne, czyli takie jakie zawsze mi się marzyły... :D :D
A więc hCG przyrasta...
Wszystko MUSI, po prostu MUSI być dobrze...

I tylko proszę Boga, żebym już jutro mogła zobaczyć moje dzieciątko na USG.  
Żebym nie musiała już dłużej czekać i martwić się.
Żeby założyli mi kartę ciąży.
Żebym mogła poczuć się 'pełnoprawną' ciężarną. 
Żebym mogła zacząć wreszcie zachwycać się i interesować wszystkim, co okołodzieciowe: ubrankami, bucikami, kaszkami, zupkami... 
Chcę oglądać artykuły dla mam i maleństw bez obaw, że nic z tych rzeczy nie kupię, bo...


Chcę być mamą. Po raz drugi...
Moja radość sięga Nieba i rozciąga się daleko za horyzont. Mam ochotę krzyczeć z tego szczęścia. A jednak milczę... Bo ta odrobina strachu jednak mnie hamuje. Mnie i M., z którym mało rozmawiamy na ten temat. Jakby sama rozmowa miała nas bardziej nakręcać na to, co niepewne. To tylko pozory. Osobno, każde w swoim wnętrzu jesteśmy już wystarczająco nakręceni. Na tyle, że kolejny zawód złamałby nas równie mocno niż poprzedni...

Te posty mogą Ci się spodobać:

12 komentarzy

  1. Gratuluję jeszcze raz!Piękne te kreseczki,rzeczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, gratulacje, gratulacje!!!! Będzie dobrze, ba będzie super, trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziękuję za gratulacje, żeby nie zapeszyć :) Ale sama według siebie mam już 99% pewności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja takie mocne II miałam jak zrobiłam pamiątkowy test w 30tc :P trzymam kciuki za jutro!!

    OdpowiedzUsuń
  5. no to trzymam kciuki by jutrzejszy post był ze zdjęciem usg :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję, że fasolka zechce się wreszcie pokazać matce na oczy :)

      Usuń
  6. Ty mi tu o zawodach nie myśl. Czekam na wieści z jutra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, już nie będę myśleć :) napiszę jutro na pewno :)

      Usuń
  7. Gratulacje!! Trzymam kciuki za śliczne USG!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne krechy. Moje marzenie.
    Trzymam kciuki by na usg była śliczna KROPA.

    OdpowiedzUsuń
  9. te dwie kreski to najpiękniejszy widok do momentu narodzin dziecka :)
    czekam na zdjęcie USG :)

    OdpowiedzUsuń