2.07.2011 r.

środa, lipca 04, 2012

Drugiego lipca, czyli przedwczoraj obchodziliśmy z moim kochanym Mężusiem pierwszą rocznicę ślubu. 
Bez fajerwerków, bez żadnych sztucznych zachowań, wyjść w jakieś luksusowe miejsca. Chcieliśmy po prostu być ze sobą. Pośród szarej codzienności przypomnieć sobie ten piękny dzień sprzed roku. Ten piękny dzień, który połączył nas już na zawsze. Na wieki...
Obyło się bez specjalnych prezentów. Tak się umówiliśmy. Ale M. i tak zrobił mi bardzo miłą niespodziankę: mianowicie wywołał wreszcie zdjęcia z naszej sesji ślubnej (ja jakoś nie mogłam się zebrać) i wkleił je do pięknego albumu, który zadedykował mi :) 
No, a poza tym to najfajniejszy prezent na rocznicę dostaliśmy kilka dni wcześniej: dzidziusia w moim brzuchu :) Można powiedzieć, że obchodzimy tą rocznicę już we troje, jednak jest to też pierwsza i już ostatnia nasza rocznica we dwoje :)
Poszliśmy na wielkie lody do kawiarni... Od czasu do czasu wkurzałam się, oczywiście, na przypadkowych ludzi i, jak zwykle, wrzeszczałam i wyzywałam w samochodzie innych kierowców na drodze, ale to już uroki wariacji moich hormonów :)
Co mogę więcej napisać? Nic, bo o tym, jak cudowny jest mój M., jak bardzo Go kocham, i jak dziękuję Bogu, że zesłał Go na moją drogę, mogłabym pisać i pisać, i pisać....


Marcinku, to Tobie zawdzięczam wszystko, co najlepsze w życiu osiągnęłam. To dzięki Tobie podniosłam się z choroby. To Ty uratowałeś moje życie. I to Ty jesteś miłością tego życia... 
Na zawsze będę Cię kochać i do końca swoich dni z łzami w oczach będę wspominać nasz ślub, będę się wzruszać na myśl, jak piękna jest nasza miłość, jak wyjątkowa...
Dałeś mi wszystko. Przy Tobie wiem, że mogę, co tylko zechcę. Czuję się piękna, spełniona i kochana.
Czeka nas jeszcze tyle pięknych dni, miesięcy i lat... 
Kocham Cię, Skarbie. Ponad życie i ponad śmierć. Na zawsze.

Te posty mogą Ci się spodobać:

9 komentarzy

  1. Piękne wyznanie.Gratuluję rocznicy Gołąbeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, to całe życie przed Wami! Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne wyznanie miłości.
    za rok we trojkę będziecie świętować, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To sie nazywa prawdziwa milosc!!:):) kochana zycze Wam abyscie juz zawsze szyli razem przez zycie z usmiechem trzymajac sie za rece:):) jeszcze wiecej milosci i na,ietnosci ma kolejne lata:):)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Więc wszystkiego najlepszego :) Piękna z Was para.

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie dziękuję Wam wszystkim za życzenia :* Jesteście kochane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję I rocznicy :-) My niedawno też obchodziliśmy pierwszą, też normalnie. Na spacerku, na lodach. Razem. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A to i ja się dopinam do życzeń.
    Życzę dużo zdrowia, miłości i wspaniałego życia w trójkę albo i więcej ;-)
    Pozdrawiam ewanka

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :)
    Jestem tu przypadkiem ale jeśli nie masz nic przeciwko zostanę na dłużej.
    http://dzielac-szczescie-na-pol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń