Któż Ty? ... + EDIT

poniedziałek, października 22, 2012

Długo trzymałam Was w niepewności, ponieważ weekend spędziłam w rodzinnym mieście, gdzie nie bardzo miałam czas na pisanie.

W piątek byliśmy na wizycie. 
Lekarz zrobił USG połówkowe, zważył Maleństwo (450g:)), uznał, że wszystkie jego narządy to okazy zdrowia. Serduszko bije z prędkością 150 uderzeń na minutę.
Dzidzia przyspieszyła swój rozwój, czyli wszystko jest tak jak na 23 tydzień ciąży przystało. Żadnych opóźnień. A więc rodzimy w lutym :)

Gin trochę mnie zmartwił, bo okazało się, że mam bardzo nisko położone łożysko... "Może się podciągnie..." - powiedział. Mam nadzieję, bo nie chcę się martwić przodującym łożyskiem, podczas kiedy Dzieciątko jest zdrowe jak ryba, a cała ciąża przebiega całkowicie prawidłowo...

Tak jak pisałam, moja waga nie drgnęła od ostatniej wizyty. 

Testu obciążenia glukozą powtarzać nie będziemy (:D), bo istnieje ryzyko, że skończy się tak jak ostatnio. Cukier na czczo wynosi u mnie tylko 56mg/dl, więc malutko - chyba nie ma powodów do obaw.
Tylko to ciśnienie znów mi skacze... 140/100 to dużo za dużo :/
Dostaliśmy skierowanie na badanie krwi: odczyn Krebsa (czy jakoś tak) i na antygen HBs.

Na bóle kręgosłupa w odcinku krzyżowym zalecenie, aby się nie forsować. Sączenia siary lekarz nie skomentował, więc wszystko chyba normalne (chociaż przez ostatnie dwa dni nie było to sączenie, a autentyczne wycieki przez 24h na dobę! Sądzę, że na pewno wykarmiłabym tym dziecko... Muszę zakupić sobie wkładki laktacyjne, jedyna rada...)

Byłam bardzo zawiedziona, kiedy zeszłam z leżanki, a lekarz ani be ani me o płci, bo z nim jest tak, że jak nie jest pewien, to po prostu nie mówi... Usiadłam przy biurku i nie wytrzymałam:
- Płci pan doktor nie dostrzegł???
- A co, nie chce pani mieć niespodzianki?
- Nie, wolałabym wiedzieć wcześniej...
I już wiedziałam, co usłyszę, byłam pewna, że...
- No, to chyba będzie córka, nie? 
- ... Też tak myślę ^^ :D
- A czemu tak pani myśli?
- Czułam, poza tym mama mi tak mówiła :)
- No, to mama się nie myliła... 

Tak więc...
:D :D :D 
Będziemy mieć CÓRECZKĘ!!! :D


I co Wy na to??? :)

M. bardzo się cieszy... I ja, oczywiście, też :) 
Będzie Kornelia

Kocham Cię nad życie, moja kopiąca jak zawodowy piłkarz Dziewczynko :*

EDIT
Zapomniałam dodać, że Kornelka przekręciła się już i jest ułożona główkowo :)

Te posty mogą Ci się spodobać:

53 komentarzy

  1. gratuluję ;) i oby się nie zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! gratulacje, mam nadzieję, że kolejne wizyty będą potwierdzać córę i nic jej między nogami nie wyskoczy ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, aczkolwiek ponoć ten lekarz się nie myli :)

      Usuń
  3. no to się cieszymy razem z Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszę oczywiście prywatnie :) Nie mogłam się doczekać, kiedy napiszesz. Obsesyjnie zaglądałam pięć razy na dzień :D Super, bardzo się cieszę gratulacje !! Miałam taką samą sytuację..mama również mi przepowiedziała, że będę miała córkę i tak też było i jest :) BRAVA dla naszych kochanych Mam :* Rośnijcie duże dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że ja również czułam, że to będzie dziewczynka. Łożysko też miałam na przedniej ścianie nisko i w 6miesc.miałam rozwarcie na 1 palec. Musisz się oszczędzać..

      Usuń
    2. Ja zaczęłam szósty miesiąc i na razie, odpukać, rozwarcia nie mam. Następna wizyta za miesiąc, mam nadzieję, że łożysko się podniesie. Staram się oszczędzać, głównie ze względu na kręgosłup.
      Tak, mamy są niesamowite, jeżeli chodzi o takie rzeczy :D

      Usuń
    3. Co do rozwarcia na 1palec miałam je do końca ciąży. W 37tyg. odeszły mi wody i rodziłam 15godz. bo rozwarcie nie szło :D A mój gin.kazał mi się oszczędzać..śmieję się teraz, że tak się oszczędzałam, a potem rozwarcie nie chciało postępować dalej :D

      Usuń
    4. Dobrze, że wszystko dobrze się skończyło :)

      Usuń
  5. U mnie tez dziewczynka:) dowiedzielismy sie w piatek ze na pewno dwaj chlopcy i dziewuszka:d jak wspaniale:):(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, to super :) dobrze, że nie cała trójka tej samej płci...
      Będziesz miała dziewczynkę, jak to się mówi, dla siebie :)

      Usuń
  6. Co za radość :-) gratuluje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje!! Jejj aż mi dreszcze przeszły ;))) te emocje są nie do opisania ale też kolejny raz potwierdza się ze to co czuje mama jest sto razy bardziej dokładne niż niejedno najnowsze usg ;D ciekawe czy u mnie moje przeczucia się sprawdzą :) a najgorzej że to jeszcze tyyyyyyyle czasu ;)
    Łożyskiem się nie przejmuj ;) trzymam kciuki &&&

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy są niezastąpione dosłownie we wszystkim :)
      Ciekawe, kto tam siedzi u Ciebie w brzuszku :)

      Usuń
  8. gratulacje! Jaka wspaniała wiadomość:) Pewnie jesteście mega szczęśliwi:)) Super, cieszę się razem z Wami:) A teraz odpoczywaj:)
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. nasze gratulacje, jednak co przeczucie to przeczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Suuuper! Serdecznie gratuluję! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję córeczki ! :)

    nasze-perypetie

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaaaaa gratulki!! Cudnie, że córuchna, cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i ciesze się razem z Tobą. Dziewczyny górą:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Weronika, Ty cholerko jedna;) Tyle nas trzymałaś w niepewności;) Gratuluję z całego serducha:) 450g??? Oj rośnie Wam córa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że trzymałam, ale nie miałam wyjścia ;) Z góry przepraszam :)
      Rośnie, rośnie :)

      Usuń
  15. O rany, Dziewczyno, jaki Ty masz talent pisarski do budowania napięcia! Tak umiejętnie napisałaś delikatne wprowadzenie poprzedzone intrygującym tytułem, później miarowe rozwinięcie ze szczegółami wizyty, aż do punktu kulminacyjnego - NIESAMOWITE! :) No dawno nikt nie wzbudził we mnie takich emocji przez tekst opublikowany w sieci...! :) No ale nie sam wpis jest najważniejszy, tylko Wasza córeczka! Niech ten Wasz wspólny czas w Twoim brzuszku będzie dla Was wszystkich jak najlepszy i owocny! Proszę pogłaskać Lokatorkę Brzuszkową ode mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwały :)
      Już głaszczę Nelę :)

      Usuń
  16. ja też miałam nisko osadzone łożysko, a Oliwia urodziła się naturalnie, dokładnie w tym dniu co miała i bez najmniejszych komplikacji, więc spokojnie, jedynie co to się nie forsuj i staraj się nie podnosić za dużo rąk do góry.

    Gratuluję Córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, dziękuję za pocieszenie, ulżyło mi trochę, że nisko osadzone łożysko nie musi być groźne :)

      Usuń
  17. Gratuluję i cieszę się razem z wami:) A tak propo: Kornelia to bardzo ładne imię:)
    Ps.Może szykuje się dziewczyna dla naszego Antka:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może szykuje się chłopak dla naszej Kornelki :P

      Wiem, mi też bardzo podoba się imię Kornelia :)

      Usuń
  18. Wow nowy szablon jest cudowny!! Weszłam i się zastanawiam, czy to ten sam blog..myślę, czytam - tak to ten sam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się jak mogłam na swoje możliwości :)

      Usuń
  19. ogromne gratulacje :):):)
    To teraz tylko imię wymyśleć :D
    Widzę, że wygląd bloga się zmienił. Oczywiście na plus!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że dziewczynka:) Tak jak chyba sobie wymarzyłaś co;)? A mama (babcia) pewnie bardzo zadowolona z siebie że zgadła;-) My dzisiaj byliśmy na usg i Nasza Malutka już też ułożona główką w dół ale lekarz mówi, że maluch ma jeszcze dużo miejsca i może sie przekrecac jeszcze, wiesz:)? U mnie pare dni temu maleńka była w innym ułożeniu (tak sie domyślam) a dziś już w innym:) Tak wyczuwałam po innych kopaniach:-) To teraz już wiesz jaką wyprawke robic;) Chyba że wolisz neutralne kolory;) Ja zachwycam sie różem, fioletem, czerwienią:) Czyli typowo dziewczeńskimi kolorami;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie marzyłam o dziewczynce. Ani o chłopcu. Było mi wszystko jedno, ale teraz czuję się szczęśliwa, że to dziewczę :)

      Mama nie tyle zadowolona, że zgadła, co miała minę: "Mówiłam?...", jakby to było najnormalniejsze w świecie, że wiedziała :)

      Może i się Dzidzia będzie przekręcać, nie wiedziałam :) Ale po kopniakach wyczuwam, że jest ciągle tak samo :)

      Mi podobają się beże, brązy, brudne róże, jasne fiolety jeżeli chodzi o ubranka dla dziewczynek :) Nie przepadam za ordynarnymi różami, ale falbanki i koronki jak najbardziej popieram :)

      Usuń
  21. Dziękuję wszystkim za gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje. Najważniejsze, że zdrowa ! A łożysko...ma tendencję do podnoszenia się nie opadania niżej, więc będzie dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję! Czyli jednak przeczucie się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super! :) a co do przekrecania sie to pozycje to jeszcze z 10x zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje:-) Kornelia piekne imie.
    Nie martw sie lozyskiem tak bardzo. Ja tez mialam nisko pod koniec ciazy sie przesunelo. W 3 trymestrze z tego powodu robilo mi sie slabo bo dziecko je uciskalo i lekarz uprzedzil mnie ze moga pojawic sie krwawienia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak tutał teraz uroczo :)
    Kornelia ładnie... Super, że z malutką wszystko dobrze :)
    To tak jak u Nas było, przyszły Mąż upierał się, że będzie SYN i będzie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje! baby są najfajniejsze... mam trzy :) piękne imię wybrałaś!
    Magda

    OdpowiedzUsuń