Jakbym mogła, gryzłabym... :/

poniedziałek, grudnia 17, 2012

Święta coraz bliżej... 
Jeszcze tylko tydzień.
A gdzie atmosfera, gdzie śnieg?...
W domku posprzątane, z pomocą mężusia, oczywiście. 
Prezenty kupione, na szczęście, bo spędzały mi sen z powiek...


A mnie znów coś dopadło.
W piątek zaczął mnie bardzo boleć ząb. Żeby nie było, zdrowy, zrobiony, 120 zł mnie, skubaniec, kosztował. I co może się z nim dziać?
W nocy musiałam jechać do całodobowego dentysty, bo myślałam już, że będę ściany gryźć :/
Okazało się, że ząb w porządku. Wdał się jakiś stan zapalny. Ku mojemu niezadowoleniu, dostałam antybiotyk... 
Niestety, jest coraz gorzej... Po trzech dniach zażywania tego paskudztwa widzę, że zapalenie roznosi się dalej. Tzn. na resztę dziąseł. Mam też powiększone węzły chłonne... Czuję, jakby połowa twarzy mi spuchła. I boli jak cholera :( 
Jem praktycznie tylko jakieś papki, stałe pokarmy gryzę na przednich zębach jak stara, szczerbata babcia. Niedługo chyba podłączę się pod sondę :/

Nie wiem, co by tu... Szukać pomocy dalej czy może poczekać dłużej aż antybiotyk zacznie działać? A co, jak mnie ból rozłoży w święta? :(

I skąd to się wzięło? Ok, pani dentystka powiedziała, że w ciąży tak się może z dziąsłami dziać... 
A może to od wiecznie zapchanego nosa??? Ostatnio co dzień zdarzają mi się silne krwawienia... Na nic zdaje się roztwór soli :(

Ehhh, jeszcze tego mi tylko brakowało :(
Chodzę wściekła jak osa...

Dzisiaj idę do dentysty... 

Te posty mogą Ci się spodobać:

20 komentarzy

  1. przyznam, że ma gdzie mieszkać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zimne okłady może? Ja bym poszła jeszcze do kogoś innego skonsultować te dziąsła i antybiotyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam zimnych okładów i nic :( Chociaż mam ochotę momentami włożyć tą twarz do lodówki :) ale na ból nic nie pomaga :(
      Chyba właśnie pójdę do innego dentysty, chociaż antybiotyk, który biorę jest ponoć jednym z tylko dwóch dozwolonych w ciąży, więc jak powiedziała dentystka "bezpieczny"...

      Usuń
  3. Uuu a gdzieś w pobliżu nie masz martwego zęba po kanałowym? tam się lubią ropnie i torbiele robić szczególnie jeśli był źle zrobiony, ale niestety diagnoza wymaga zrobienia RTG ;/ albo masz gdzieś kieszonkę w dziasle, napchało się jedzeniem i zrobił się stan zapalny, ale to antybiotyk pomoże tylko jeśli się wydłubie zawartość kieszonki ;/ od dziąseł może bolec nawet podniebienie i nos!!! miałam tak niedawno... na dziąsła bardzo polecam płukanie eludrilem i paste parodontax. może warto skonsultowac z innym dentystą, bo szczególnie w ciąży stany zapalne są niebezpieczne ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wszystkie zęby w pobliżu mam wyleczone, żadnego nigdy nie leczyłam kanałowo... Skonsultuję z innym dentystą, bo zaczyna mnie to martwić, a przede wszystkim nie chcę w nieskończoność brać antybiotyku, który może wcale nie pomoże, bo dzieje się z zębem coś innego niż oceniła ta dentystka :/

      Usuń
    2. mnie się w ciązy krew ciurkiem lała z dziąseł ale nie bolało.... współczuję, nienawidzę bólu zębów ;/ tysiąc razy gorszy niż poród!!!

      Usuń
  4. jedz na pogotowie jak tak boli. nie ma co czekac. zeby ida na migdaly, nerki i ogolnie bol zeba to chyba najgorszy bol :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nic nie poradzę, ale trzymam kciuki, aby leki zaczęły działać.

    OdpowiedzUsuń
  6. A może ząb zaczął się psuć jakoś od środka i powinni Ci go rozkręcić (jeśli np. był źle wypełniony i zbierają się w środku jakieś gazy...). Zęby mają wpływ na cały organizm, więc jeśli antybiotyk nie pomaga to poszłabym do innego dentysty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję biedulo:( Jedz na pogotowie z zębami nie ma żartów a tym bardziej z zapaleniem! Zapalenie może źle oddziaływać na maleństwo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba wizyta u dentysty to dobry pomysł. Ja tego nie przechodziłam, ale jak mi zaczęły dziąsła krwawić to mnie mój dentysta przestrzegał przed zapaleniem, nakazując sumienne nitkowanie po każdym posiłku.
    Współczuję Ci tego bólu, zęby chyba potrafią dać bardziej w kość niż sam poród :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na szczęście cała ciąże miałam zęby idealne (z resztą mnie rzadko w ogóle bolą) ale Ty idź do dentysty jak najszybciej, bo wiem jak zęby mogą dać w kość... Współczuje :( i oby szybko przeszło, bo antybiotyki w ciąży to nic dobrego dla Malutkiej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie tylko w pierwszej ciąży bolały zęby :-/ Sytuacja nie do pozazdroszczenia :-/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojj :/ mnie też tak kiedyś dentysta załatwił. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Domek ładnie rośnie :) Ja jeszcze nie wszystkie prezenty kupiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Weroniko, mam nadzieje, że już tak nie boi...

    Domek prześliczny :))

    tule

    OdpowiedzUsuń
  14. Ajc współczuje tego bólu;* Mam nadzieje że już jest lepiej. A domek duży, okrąglutki:) Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  15. może antybiotyk potrzebuje czasu na zwalczenie infekcji... zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  16. my właśnie wczoraj rozpoczęliśmy przygodę z 31 tygodniem:))

    OdpowiedzUsuń