Lepiej

środa, grudnia 19, 2012

Jest już lepiej. Z moimi bólami. 
Wczoraj nawiedziłam dentystkę po raz drugi. Mówię, że antybiotyk nie działa, że coraz gorzej. 
Ona mi na to, że niemożliwe. 
Sugeruję, żeby trochę podłubała w tym zębie. 
"Nie, bo to tylko dziąsła, bo to normalne w ciąży." 
Uparłam się, że trzeba wyjąć plombę, bo czuję, że pod nią coś się dzieje. Nie chcę przecież zostać z bólem na święta... 
W końcu, z wielką niechęcią zaczęła borować... 
Po chwili kiwała już z uznaniem. 
Ząb do leczenia. KANAŁOWEGO!

Łoo, Matko :( 

Dobrze, że leczenie kanałowe w ciąży jest bezpłatne, bo nieźle się w tym miesiącu wypłukaliśmy z kasy...
No, i dziś poszłam na kolejną wizytę z drugim zębem... Ten już naprawiony, więc będzie z nim spokój...

Jak to jest, że w ciągu jednego roku potrafię zaliczyć dwie sesje u dentysty, takie po ok. 10 regularnych cotygodniowych wizyt i mimo to ciągle z tymi zębami coś nie tak...? 
Dopiero w maju skończyłam leczenie, a już praktycznie wszystkie zęby do roboty od nowa... Czemu są takie słabe? Nieważne, czy idę prywatnie czy na kasę chorych...

Ehhh, grunt, że już nie boli...

Te posty mogą Ci się spodobać:

18 komentarzy

  1. a daj spokój... mi się 7 czy 8 zębów sypnęło po ciąży :( i później jako matka karmiąca leczyłam bez znieczulenia ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na ten moment też z 10 do leczenia... Zapłaczę się chyba, nic tylko u dentystki siedzieć będę :/

      Usuń
    2. a ja karmię i tylko ze znieczuleniem leczę... od maja do października latałam, miał byc koniec a tu w listopadzie resekcje i inne atrakcje... ;/

      Usuń
    3. Ehhh, albo te zęby jakieś felerne, albo Ci dentyści tak leczą...

      Usuń
  2. witaj,zapraszam na mojego bloga :) u Ciebie jestem częstym gościem więc zapraszam i do mnie. Co do zębów 5 dni przed porodem pół zęba mi sie ułamało!miesiąc po, poszłam do dentysty i na szczęscie mi go odbudował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja dentystka na całe szczęście powiedziała, że mam tylko małe poprawki w kilku, ale nic strasznego, mam się nie przejmować narazie:) A jak już idę do niej to zazwyczaj robi mi 2zęby naraz i to bez znieczulenia:) bo ja nie chcę:)
    A chyba tak to jest, że w ciąży zęby się szybciej psują... Może powinnaś poprosić, żeby Ci czymś pokryła te zęby, żeby tak szybko się nie psuły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zęby tak szybko się psują bez względu na ciążę czy jej brak. Takie po prostu są... Dentystka powiedziała, że mam słabe zęby, bo kość biała... Gdybym miała żółte, byłyby zdrowsze-nie wiem co gorsze ;)
      Ja też zawsze robię bez znieczulenia. Po prostu nie czuję lęku przed dentystą ani bólem :) Mam wysoki próg wytrzymałości :)

      Usuń
  4. Niestety tak już w ciąży bywa z tymi zębami :( U mnie był spokój, ale teraz gdy karmię już coś czuję, że jak zjem to mnie dziąsło nad górną 5 pobolewa, jakby mi jedzenie weszło między zęby. Jak tak dalej pójdzie to wizyta nieunikniona, a dopiero co w październiku żegnałam się z moim dentystom do nierychłego zobaczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, właśnie... To od karmienia też mogą się zęby sypać?... :O

      Usuń
  5. Ale masz racje najwazniejsze że nie boli! W koncu teraz Twój komfort samopoczuciowy powinien byc idealny:) Ja od małej dziewcczynki chodziłam/chodze do dobrego (prywatnego) dentysty i nigdy nie miałam wiekszych problemów z zebami nawet w ciąży, po prostu trzeba co te 6 miesiecy sie kontrolowac, leczyc nawet małe zmiany czy coś a nie powinno byc problemów. Np. mój mąż zawalił sprawe z zebami i teraz też czeka go leczenie kanałowe a wszystkiemu winni są "dentyści" co leczyli mu zeby jak był mały, spieprzyli sprawe i teraz cieżko to naprawic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, moje zęby takie po prostu są i akurat nie jest to zależne od ciąży... Do dentysty latam non stop :( i zawsze wierzę, że nie będzie dużo do roboty...

      Usuń
  6. mi w pierwszej ciąży dwa dosłownie wyleciały, ale na dobre wyszło bo miałam ich za dużo i były krzywe teraz po latach nawet śladu nie ma po nich a pozostałe zęby weszły na ich miejsce dzięki temu mam teraz przód piękny prosty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło? :D
      Ja mam proste zęby, więc u mnie nie byłoby tak kolorowo jakby mi (tfu tfu!) wypadł jakiś... :)

      Usuń
  7. W ciąży to fakt zęby straszliwie lecą:( Słyszałam żeby temu zapobiec trzeba pić i jeść dużo nabiału!
    Najważniejsze to, że już nie będzie Cię bolał na święta:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dentystka kazała mi jeść dużo nabiału właśnie i owoców cytrusowych...
      Witaminka C pozytywnie wpływa zwłaszcza na dziąsła :)

      Usuń