Jesteśmy!!! :)

czwartek, marca 07, 2013

25 lutego 2013 r. 
o godz. 6.00
przyszła na świat drogą cesarskiego cięcia
NASZA CÓRECZKA
KORNELIA
59cm (!!!)
3750g (!!!)
10 punktów w skali Apgar


Jest śliczna, cudowna! Zawładnęła naszymi sercami na maksa :)

P.S. Dziękujemy za Wasze wszystkie miłe i zniecierpliwione komentarze. 
Przepraszamy, że nie się nie odzywaliśmy, ale pobyt w szpitalu się przedłużył i dopiero teraz ogarniamy naszą nową rzeczywistość już w domku. 
Niebawem kolejne posty o tym, co się z nami działo przez tyle czasu :)




Te posty mogą Ci się spodobać:

83 komentarzy

  1. GRATULACJEEEEE! Rośnij zdrowo Nelcia:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje! Witamy w gronie rodziców i kolejną obywatelkę świata!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Weronika!Śliczna córeczka i jaka duża:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witamy na świecie i gratulujemy dumnym rodzicom! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!! Duża dziewczyna :))

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje! witam na świecie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bywam u Ciebie już od jakiegoś czasu, ale muszę się ujawnić by powiedzieć, że Nelcia jest cudna!!!
    Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wielkie gratulacje! śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje dla całej szczęśliwej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No wreszcie. Serdecznie gratuluję!! :)
    Bardzo się cieszę.

    A Nelcia jest śliczna! Słodka i cudowna. Ale długaśna!
    Nie dziwię się, że zawładnęła Waszymi sercami!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaaa! Gratuluję ;D zaglądałam tu milion razy dziennie ostatnio w nadziei, że to już ;D. Sliczna córeczka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla rodziców i dużo zdrówka dla Kornelki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje kochana... Jaka ona duża urosła... śliczna dziewczynka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :) Już się zaczynałam martwić czy na pewno wszystko w porządku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Cudowna dorodna panna! No i mam słabość do imienia ;-)
    Wszystkiego zdrowego i dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekalam na ten post!!!

    Caluski dla mamusi i Kornelci!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla rodziców. Śliczna ta wasza córeczka, niech wam się zdrowo chowa. A teraz odpoczywajcie i cieszcie się sobą.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. No nareszcie! Duza Dziewczynka! :*** wieksza niz Moj Filipek po urodzeniu ;D. Wypocznijcie i nacieszcie sie soba... Cxekam na wiecej zdjec : )

    OdpowiedzUsuń
  19. GRATULACJE!!! Czekam na dalsze relacje i już przebieram nogami z niecierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. GRATULUJĘ! Mała jest piękna! Boże, jak ten czas leci.... Powodzenia w tych pierwszych dniach w domu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ogromne gratulacje i wszystkiego dobrego dla Was! :) Słodzinka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje i dobrze, że już w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. :) Gratuluję :) Życzę dużo uśmiechu każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje!! Ja też urodziłam po terminie ale naturalnie... Ten czas między terminem a porodem był pełen emocji... Jestem ciekawa jak wyglądała akcja i dlaczego cesarka. Czekamy na nowy post:)

    Pozdrawiam i gratuluję Bąblka!!

    OdpowiedzUsuń
  25. no nareeszcie!! zdrowka dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  26. gratulacj!!ale duża z niej dziewczynka,zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna, długaśna i cudowna :) Gratulacje dla dzielnej mamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję cudnej córeczki. Dużo zdrówka dla Was dziewczynki.
    Czekam z niecierpliwością na kolejne posty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem taka szczęśliwa :) Weroniko Dziękuję za WASZ CUD ŻYCIA.Kornelia jest prześliczna i co najważniejsze zdrowa. Przytulam Was cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest cudowna!!!!

    Piekniutka. No i ta długość i waga są imponujące:)

    Trzymajcie się dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Weronika! Już od kilku dni sprawdzam CODZIENNIE Twój blog, żeby sprawdzić, czy Nel już na świecie. NARESZCIE! Bardzo, bardzo, bardzo się cieszę. Zobacz, tak straszliwie nie mogłaś się doczekać, a tu Kruszyna już jest z WAMI, cała i zdrowa i prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mogłam się już doczekać kiedy coś napiszesz!!! Zaglądałam codziennie;o) Maleństwo śliczne i ważne, że zdrowe, cieszę się razem z wami!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje kochani! Maleńka jest przepiękna! Cieszcie się soba i odpoczywajcie! Czekam z niecierpliwością na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje wielkie-śliczna dzidzia :))
    Mój syn miał podobne wymiary,59cm i ważył 3850kg :)
    Wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje dla Was!
    Urodziła sie w moje urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  36. nie mogłam się doczekać tego wpisu! :)

    gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. No w końcu!!!:) Gratuluje kochana;* Duża dziewczynka:) A myślałam że z mojej bedzie mały wielkoludzik;p Czekam z niecierpliwieniem na kolejne notki, czemu cesarka? Mam nadzieje że już dobrze sie czujesz a Nelcia zdrowa;* Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje :)
    A małą jaką słodką minkę ma na zdj :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowna Kruszynka! Dalas rade dzielna mamo :) Gratuluje i zycze samych przespanych nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Tak się cieszymy!!!! Witaj na Świecie maleńka Kornelko, rośnij zdrowo i dawaj rodzicom mnóstwo powodów do radości i dumy :*

    Buziaki dla WSPANIAŁEJ rodzinki!! :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratulacje!! Śliczna i duża kobietka z Kornelki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Serdeczne gratulacje i wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje !! Rośnij zdrowo Kornelko :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jest cudowna!!! Jak dobrze, że już jesteście w domku. Zdrówka i szczęścia życzę! I z całego serduszka gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Serdeczne gratulacje, Maleńka sliczna....
    czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratulacje! A więc urodzinki tego samego dnia co my będziecie świętować :*

    OdpowiedzUsuń
  49. gratuluje :)
    jednak nie wszystkie Bobiki wygladaja podobnie, Kronelka ma wiekszy nosek od Mikolajka :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Lalunia:)) Gratulacje!!!!!

    Nasza Nela przyszła na świat chwilę po Waszej...u nas 28.02 byłmagiczną datą:D

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudownie! Gratuluję! Czekałam na wieści:) Świetnie, że dajesz znać. Przemiłych chwil. Czerp z nich, ile się da:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna :) Niech się Wam zdrowo chowa :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Oh, super, gratuluję :) Kornelia jest śliczna :)
    Zapraszam na mojego nowego bloga: zioleczki.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. To cudownie - gratulację. Ja mam rozwiązanie za 2,5 miesiąca i mam nadzieję że córcia będzie równie piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluje z całego serducha:D Piękna Córcia:D

    OdpowiedzUsuń
  56. No na to czekałam! :) nareszcie jest Nel :)
    Jest przecudna :) Czekam więc na więcej wieści :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratulacje!!!! W końcu po drugiej stronie brzucha, z rodzicami!
    Jak dojdziesz do siebie i będziesz miała spokojną chwilę napisz więcej:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Maleńki a jednocześnie jakże wielki Skarb :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Maleńki a jednocześnie jakże wielki Skarb :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  60. GRATULACJE!!!! Super to Wasze małe - wielkie szczęście! ;-) Wszystkiego naj dla całej Waszej Rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratulację!!!
    Piękna dziewczynka. Trzymam kciuki, żebyś jak najszybciej doszła do siebie.
    Pozdrawiam Alina i zapraszam do siebie:
    http://alinadobrawa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratulujemy! :) Ślicznotka z niej :) Wydobrzej, ogarnij nową rzeczywistość i wróć do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję :-) przegapiłam posta a tu tyle zmian :-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ojej, ale przegapiłam...
    GRATULACJE!

    OdpowiedzUsuń
  65. Dawno mnie nie było, a tu Nel :) Mnóstwo zdrowia i szczęścia!!!

    OdpowiedzUsuń
  66. Weroniko serdecznie Ci gratuluję! Przegapiłam Twoje posty, bo sama byłam zajęta Jaśkiem, ale już nadrabiam. Dużo miłości i zdrowia Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń