MAM 5 MIESIĘCY!

czwartek, lipca 25, 2013

Jeszcze miesiąc i Kornelia będzie miała pół roczku... Gdzie i kiedy uciekło nam tyle czasu? 
Dopiero co leżałam na szpitalnym łóżku wpatrując się w jej maleńką buźkę, a teraz ta buźka potrafi się już do mnie świadomie uśmiechać... 


Piękny czas za nami. Piękne mam wspomnienia; cieszę się, że nie tylko w pamięci, ale także spisane tu, na tym blogu, a niebawem także na kartkach papieru. 
Piękny czas. Przed nami. Wiele cudownych chwil. 

Córeczko, z okazji Twojego kolejnego mini-święta, sto latek. Uśmiechu! Szczęśliwego dzieciństwa (damy Ci z tatusiem wszystko, by takie było) i - kiedyś tam - udanego, dorosłego życia, pełnego spełnionych marzeń i samodzielnych wyborów, których nie będziesz nigdy żałować!!!
Kochamy Cię, Słoneczko!






Te posty mogą Ci się spodobać:

13 komentarzy

  1. Pieknie! Jest tylko dwa tygodnie różnicy między naszymi dziewczynkami ale widzę, że rozwijają się bardzo podobnie. Z zaciekawieniem śledżę Twój blog również z tego powodu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie szybko sie rozwija :) i bedzie baaaardzo wysoka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznotka :) . Będzie fakt bardzooo wysoka, bo moj ma 7 miesiecy i ma 72 cm ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się rozwija, gratuluję :) I jakie wymiary ho ho :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna i jak rośnie:)) Moja Nelka podobnego wzrostu i też na dniach kończy 5 miesięcy:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci się còreczka rozwija:-) moja Julka za 3dni kończy 5miesięcy ale dopiero 6kg przekroczyła;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No Kornelcia szaleje :) super. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe, czy nasze dzieci jak będą większe z takim samym podjaraniem będą czytały nasze wspomnienia o comiesięcznych skokach rozwojowych :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego Kornelciu! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego Kornelko! Przybij piatkę z Milenką ;) I rośnij dalej zdrowo i wesoło! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna dziewczynka! A czas faktycznie... ucieka jak szalony.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepszego Kornelciu:)Jestem z Wami od narodzin Kornelki:)Ależ ten czas szybko pędzi...

    OdpowiedzUsuń