Mam 16 miesięcy

niedziela, czerwca 29, 2014

Ze względu na Wasze liczne prośby, bym pisała więcej na temat Kornelki, pomyślałam, że może warto byłoby przywrócić cykl "Mam ... miesięcy".

Nelka 25 dnia czerwca skończyła 16 miesięcy. Piszę tego posta trochę z opóźnieniem związanym z natłokiem różnych zajęć w ostatnim czasie. Ale lepiej późno niż wcale :)






Kornelka stała się bardzo przytulaśnym dzieckiem. Chwyta za serce, kiedy sama podejdzie i da buziaczka. Czasem tych całusków są miliony, a ja jestem cała uśliniona, zwłaszcza rano, kiedy Nelka chce, bym się już obudziła. Łezka w oku się zakręci, kiedy znienacka przytuli. 

Jak to cudownie, że ją mam...

W ostatnim czasie zaczęły pojawiać się także bunty u małej księżniczki. Na każdy nasz sprzeciw bądź sytuację, z którą Nelka nie do końca się zgadza, reaguje dzikim wrzaskiem, płaczem jakby ją kto ze skóry obdzierał, ucieka, czasem rzuca się na łóżko, czasem podczas takiego napadu nabije sobie guza. Próbuję przytulać, pocieszać, zrozumieć. Czasem cierpliwości brakuje, ale chyba coraz lepiej mi idzie, zwłaszcza kiedy w takim momencie popatrzę na świat jej oczyma...


Kocham.

Te posty mogą Ci się spodobać:

0 komentarzy